09 April 2023

Mini Wishlist

    Aku dah lama tak update blog ni. Dulu, kadang - kadang, aku post dua posts dalam satu hari tapi sekarang, aku tak tahu kenapa tapi aku malas, tak bermaya, tak bersemangat. Ni aku nak tulis pun pasal wishlist aku saja sebelum aku tidur.

    So, semalam, aku saja browse website Converse. Aku tak ada high expectations pun sebab dah lama Converse tak ada release kasut yang aku minat tapi aku jumpa satu kasut ni.

    Okay, hear me out. I know it looks similar to the one in Virtual Matcha but this is in Bold Wasabi and I've seen it, the latter's more vibrant than the former. Also, this a platform shoe.

    Moving on, aku tak adalah crazy sangat pun pasal COS sweater ni but you know I'm a sucker for all things green.

    Okay, I've already got lotsa hoodies but the colour of this Mango hoodie is so pretty.

    Dulu, aku ada sepasang blue jeans with a green tint tapi aku pun tak tahulah mana jeans tu pergi dan aku dah lama cari jeans macam tu tapi payah nak jumpa jeans macam tu. So, bila aku jumpa Mango jeans ni, I was like, need~~~

    Dalam gambar ni tak nampak sangat green tint tu tapi bila model pakai, baru nampak.

    Last but not least, this Terranova mesh T-shirt.


    Okay, I'm in my purple era and I'm getting into this colour. Can you imagine wearing this T-shirt with that purple Versace Repeat bag? Oh my God. I will kill it.

    Okay lah, aku dah nak tidur. Goodnight.

PS Aku beli T-shirt Pull & Bear ni. This is the first thing I got from Pull & Bear. I plan to wear it with my pair of River Island skinny jeans in light blue and Dr Martens Molly boots in black.