Okay, aku tak de mood pun nak tulis tapi aku paksa juga diri aku tulis, for some reason.
So, ada hari tu, masa aku tengah google something, aku nampak ada orang jual beg Versace Repeat tu dekat Carousell. Aku macam, biar betul. So, aku pun click lah. RM2,500. Black. Medium size. Never been worn. I was like, this is a really good deal. Okay, people would probably think, is it authenthic? I tend to think it is because it's not a popular bag like the Dior Saddle bag or the Bottega Veneta Casette bag.
Masalahnya, bulan ni, aku nak kena keluar banyak duit sebab nak raya so aku tak tahulah aku boleh beli ke tak bag tu bulan ni. Kalau tak, aku kena tunggu bulan depan. I know, I know, aku baru beli boots Versace Medusa tu and I am thankful for them but I feel like this is a once-in-a-lifetime deal. Dekat eBay, harga paling murah, RM4,000+++.
So, yeah, we'll see.
PS Aku sebenarnya plan nak beli kasut Converse x Miley Cyrus tu dan satu bodysuit ni bulan ni.