Dah lama aku tak post. Aku bukan tak nak tulis tapi aku busy dan tak larat. Kalau aku tak penat pun, aku malas.
Aku tak sabar gaji masuk, inshallah, hari Rabu ni. Aku nak beli beg Versace tu. Aku sampai termimpi beg tu. Aku harap beg tu authentic dan condition dia okay. Aku excited nak tengok, sentuh dan pakai beg tu.
Two big Versace purchases in one year? It is crazy to me because I'd never thought I'd own a piece of Versace, let alone a pair of boots and a bag. This is more than enough to me and for that, I'm super thankful.
By the way, ada satu malam tu, aku jumpa fake macam boots Versace yang aku beli tu. Aku terkejut juga sebab boots tu pun tak popular pun tapi ada fake juga so aku mula risau boots yang aku beli tu authentic ke tak. Aku korek - korek, boots tu tak sama, yang fake tu sah - sah fake dan yang aku beli tu authentic.