Aku ada banyak benda nak cakap tapi aku malas nak tulis malam ni so aku akan tulis pasal satu benda saja sebelum aku lupa pasal benda ni.
So, semalam, aku mimpi pasal Nick. It was a weird dream. Aku dan keluarga aku menginap dekat satu hotel ni dan ada kitaorang saja dekat situ dan Nick macam housekeeper hotel tu. Then, I found out Nick had been spying on us so aku mengamuklah dekat dia. The next morning, aku lalu depan bilik dia. Pintu bilik dia terbuka dan aku nampak dia tengah tidur. Aku rasa bersalah so aku minta maaf dekat dia dan dia pun minta maaf dekat aku. Aku dah tak berapa ingat tapi yang aku ingat, aku ada mesej dia dan dia balas. Lepas tu, aku terbangun.
Entahlah tapi bila aku bangun, aku rasa sedih. I wish it was real, I wish we were still talking. I know he's married and if it's true, I should respect his marriage. Not that I've been trying to reach out to him, dia pun dah lama tak online, mungkin dia pun dah berubah. Like I said, the last time I talked to him, I felt like I was talking to a different person, it wasn't the same person I used to talk to any more but at the same time, I admit I've still got feelings for him. I miss him, I miss the time when we used to chat for hours. I wish I could go back to that time, I wish things were different.